حمل و ارسال بار از تهران به کرمـان ارسال بار به شهرستان حمل بار بین شهری حمل کالا با مجیدترابر حمل اثاثیه منزل باربری در تهران مجیدترابر مجیدبار

حمل و ارسال بار از تهران به کرمـان ارسال بار به شهرستان حمل بار بین شهری حمل کالا با مجیدترابر حمل اثاثیه منزل باربری در تهران مجیدترابر مجیدبار

معرفی و مسافت تهران تا کرمان

 

شهر کرمان از نظر مسافتی فاصله نسبتا زیادی با تهران دارد، اگر قصد ارسال بار از تهران به کرمان را داشته باشید دو مسیر مختلف پیش روی شما قرار دارد که انتخاب هر کدام میتواند در زمان باربری نیز تاثیر گذار باشد.

مسیر اول برای باربری از تهران به کرمان: این مسیر از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان می‌گذرد و مسافتی برابر با ۹۸۶ کیلومتر باید طی شود و از نظر زمانی حدودا ۱۱ الی ۱۲ ساعت طول میکشد.

مسیر دوم برای باربری از تهران به کرمان: این مسیر از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان میگذرد و مسافتی برابر با ۱۲۲۰ کیلومتر باید طی شود و از نظر زمانی حدودا ۱۴ الی ۱۵ ساعت طول خواهد کشید.

اسنپ کامیون تهران به کرمان

 

باربری تهران به کرمان با کامیون ۱۰ تن
باربری تهران به کرمان با کامیون ۱۵ تن
باربری تهران به کرمان با کامیون ۹۱۱
باربری تهران به کرمان با تریلی کفی
باربری تهران به کرمان با تریلی ترانزیت چادری
باربری تهران به کرمان با تریلی کمرشکن

سخن آخر

 

همراه گرامی، بار شما هرچه که باشد با امنیت کامل و قیمت ارزان و در سریع ترین زمان ممکن توسط مجید ترابر به کرمان ارسال خواهد شد.
مجید ترابر، باربری از تهران به تمامی شهرستان های کشور، بویژه کرمان، از ارائه دهنده ایمن ترین خدمات باربری و حمل کالا برای شما همشهریان تهرانی را دارد و در کمترین زمان ممکن نوع خودروی درخواستی تان به آدرس مبدا اعزام میگردد.

حمل بار با بیمه باشد و  بیمه دولتی که ضمانت صددرصدی لوازم شما را به شما می‌دهد. با داشتن این بیمه‌نامه دولتی و تحویل گرفتن بارنامه از شرکتی معتبر مانند مجید بار به شما تضمین صددرصدی برای سالم تحویل گرفتن وسایلتان در مقصد داده می‌شود. در صورت آسیب دیدن وسایل به دلیل مشکلات خارج از کنترل ،بیمه‌نامه دولتی تمام خسارت وارد اجتماع را پرداخت خواهد کرد.

شایان ذکر است تمامی افرادی که به دنبال باربری معتبر برای جابجایی بارشان هستند، این سوال را از خود میپرسند که نزدیک‌ترین باربری به من کجاست؟ و چگونه در کمترین زمان ممکن میتوانم از این باربری سرویس بگیرم !

شما هر جای تهران هستید کافیه با یه تماس با ما در ارتباط باشید.

"حمل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *