حمل و ارسال بار از تهران به یزد مجیدترابر،ارسال بار به شهرستان, حمل اثاثیه منزل, باربری در تهران, حمل بار بین شهری

حمل و ارسال بار از تهران به یزد مجیدترابر،ارسال بار به شهرستان, حمل اثاثیه منزل, باربری در تهران, حمل بار بین شهری


حمل و ارسال بار از تهران به یزد مجیدترابر،ارسال بار به شهرستان, حمل اثاثیه منزل, باربری در تهران, حمل بار بین شهری

معرفی شهر یزد

 

قبل از شروع توضیحات این کلمات شما را به معرفی شهر شرد دعوت میکنیم. شهر یزد در فاصله حدود ۶۲۰ کیلومتری تهران قرار دارد . استان یزد در مرکز ایران قرار گرفته و در همجواری استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس قرار دارد. استان یزد را به دلیل ذخایر معدنی «بهشت معادن» می‌نامند. این استان دومین استان معدنی ایران است. از ۶۰ نوع ماده معدنی کشور ۵۰ گونه آن به‌طور قطع در یزد موجود است. هرچند فعلاً تنها ۳۰ گونه آن قابل استخراج است. معدن سرب و روی مهدی‌آباد یکی از این معادن است که بزرگترین معدن از نوع خود در جهان محسوب می‌شود. باربری تهران یزد به دلایل مختلفی دارای اهمیت است

یَزد مرکز استان یزد و شهرستان یزد و یکی از کلانشهرهای غیر رسمی ایران است. یزد در دشت یزد-اردکان قرار گرفته‌. یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان شهره است و به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده. شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید و نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است. اوج آبادانی یزد، از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهر در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند. بافت تاریخی شهر یزد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۵۰۰۰، به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. یزد به عنوان شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، حسینیه ایران، شهر دوچرخه‌ها، شهر شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب نیز معروف است.

ارسال بار به یزد

 

این مقاله رو هم حتما بخونید !   حمل بار با تریلی از کرج و استان البرز

حمل و باربری انواع کالاهای مجاز از تهران به مقصد یزد و حومه به صورت دربستی و خرده بار توسط انواع خودرو حمل بار و کالا مانند کامیون، تریلی، خاور، نیسان انجام می شود.

تهران با توجه به این که مرکز تولید و توزیع انواع کالا در ایران است، همه روزه انواع بار و کالا را به شهرستان ها و از جمله یزد ارسال میکند. تفاوتی ندارد بار شما چیست و برای حمل آن به چه کامیونی نیاز دارید، برای حمل انواع بار از تمامی نقاط تهران به یزد تنها کافیست با باربری مجیدترابر در تماس باشید تا همکاران و کارشناسان ما در اولین فرصت با قیمت مناسب عملیات ارسال بار شما را انجام دهند.

هزینه ارسال بار به یزد

برای اطلاع از نرخ کرایه هزینه باربری و حمل بار از تهران به یزد با همکاران ما تماس بگیرید . برای گرفتن نرخ کرایه به روزمی توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند. البته باید توجه داشت که هزینه کرایه باربری از تهران به یزد شامل موارد زیادی میشود. نوع خودرو و تعداد خودرو از جمله آنهاست. در صورتیکه بار و یا اثاثیه تان زیاد نیست می توانید از وانت نیسان استفاده نمایید. توجه داشته باشید اگر به دنبال قیمت های پایین تر در حمل و نقل برون شهری هستید حتما چند روز قبل هماهنگ نمایید. همکاران ما در مجموعه باربری مجیدترابر کمترین نرخ ارسال بار به یزد را برای شما پیدا میکنند.

همچنین برای دریافت قیمت و هزینه دقیق ارسال بار از تهران به یزد، میتوانید با ما در تماس باشید.

این مقاله رو هم حتما بخونید !   باربری در صفادشت

حمل بار از تمام نقاط تهران به یزد

مجیدترابرحمل و ارسال بار از تهران به شهرستان ارائه دهنده خدمات باربری از تهران به یزد و دیگر استان ها و شهر های ایران است. ما از تمام نقاط تهران (شمال-جنوب-مرکز-شرق-غرب) باربری به یزد را داریم.

ما بر تهران تمرکز کرده ایم تا تخصص لازم را کسب کنیم و با دقت بیشتری باربری به شهرستان را انجام دهیم. اگر ارسال بار از تهران به یزد را به ما بسپارید دیگر نگران نخواهید بود مجید ترابر همراه همیشگی شماست.

همچنین برای دریافت قیمت و هزینه دقیق ارسال بار از تهران به یزد، میتوانید با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

 

مجید ترابر، باربری از تهران به تمامی شهرستان های کشور، بویژه شیراز ، از ارائه دهنده ایمن ترین خدمات باربری و حمل کالا برای شما همشهریان تهرانی را دارد و در کمترین زمان ممکن نوع خودروی درخواستی تان به آدرس مبدا اعزام میگردد.

حمل بار با بیمه باشد و  بیمه دولتی که ضمانت صددرصدی لوازم شما را به شما می‌دهد. با داشتن این بیمه‌نامه دولتی و تحویل گرفتن بارنامه از شرکتی معتبر مانند مجید بار به شما تضمین صددرصدی برای سالم تحویل گرفتن وسایلتان در مقصد داده می‌شود. در صورت آسیب دیدن وسایل به دلیل مشکلات خارج از کنترل ،بیمه‌نامه دولتی تمام خسارت وارد اجتماع را پرداخت خواهد کرد.

شایان ذکر است تمامی افرادی که به دنبال باربری معتبر برای جابجایی بارشان هستند، این سوال را از خود میپرسند که نزدیک‌ترین باربری به من کجاست؟ و چگونه در کمترین زمان ممکن میتوانم از این باربری سرویس بگیرم !

این مقاله رو هم حتما بخونید !   باربری تهران جاده مخصوص کرج

شما هر جای تهران هستید کافیه با یه تماس با ما در ارتباط باشید.

"حمل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *