ارسال بار از تهران به رشت ارسال بار به شهرستان حمل بار بین شهری حمل کالا با مجیدترابر حمل اثاثیه منزل باربری در تهران مجیدترابر مجیدبار

ارسال بار از تهران به رشت ارسال بار به شهرستان حمل بار بین شهری حمل کالا با مجیدترابر حمل اثاثیه منزل باربری در تهران مجیدترابر مجیدبار


ارسال بار از تهران به رشت ارسال بار به شهرستان حمل بار بین شهری حمل کالا با مجیدترابر حمل اثاثیه منزل باربری در تهران مجیدترابر مجیدبار

معرفی شهر رشت

شهر رشت مرکز استان گیلان و مادرشهر شهر های کناری استان گیلان است. این شهر بطور بسیار عجیبی در هر ساعت شبانه روز جمعیتی را درون خیابان های خود می بیند! به همین خاطر این شهر را شهر همیشه بیدار در ایران می نامند.حمل بار از تهران به رشت, استان گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب با استان اردبیل، از جنوب با استان زنجان و قزوین و از شرق با استان مازندران همسایه است. فاصله بین تهران تا رشت در حدود ۳۳۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با ماشین سواری بدون توقف تقریباً ۴ ساعت زمان میبرد. برای طی کردن مسیر تهران رشت از کرج, قزوین و رودباز باید عبور کرد تا به شهر رشت رسید.

ارسال بار به رشت

 

حمل و باربری انواع کالاهای مجاز از تهران به مقصد رشت و حومه به صورت دربستی و خرده بار توسط انواع خودرو حمل بار و کالا مانند کامیون، تریلی، خاور، نیسان انجام می شود.

طبق آخرین سرشماری در سال ۹۵، این شهر گیلک نشین با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۶۸۰۰۰۰ نفر، پر تراکم ترین شهر ایران به نسبت مساحت است! به این صورت که به طور متوسط در هر کیلومتر مربع در شهر رشت، ۴۱۴ نفر ساکن اند!

از اماکن دیدنی رشت می توان به میدان شهرداری معروف آن اشاره کرد که با دارا بودن ساختمان شهرداری و برج ساعت( که نماد این شهر بزرگ و همیشه بیدار هستند) یکی از بهترین جلوه های شهر را ساخته است.

از دیگر مکان های مهم و دیدنی این شهر می توان به:

عمارت کلاه فرنگی
کتابخانه ملی رشت
خانه میرزا خلیل
آرامگاه میرزا کوچک خان
ساختمان هتل ایران سابق
و… اشاره کرد.
این شهر در جوار بندر آزاد انزلی قرار دارد و از حیث رفت و آمد ها و باربر های بندری، به شدت مورد استقبال قرار دارد. همچنین باربری ها و اتوبار ها به سمت این شهر از راه زمینی و از پایتخت نیز به طور گسترده ای شکل می گیرد.

به همین دلیل است که باربری مجید ترابر از تهران به رشت و اسباب کشی به این شهر از توجه و اهمیت والایی برخوردار است. اما برای اطمینان از موسسه حمل و نقل مورد نظر، چه فاکتور ها و عواملی را باید لحاظ کرد!؟

هزینه ارسال بار به رشت

برای اطلاع از نرخ کرایه هزینه باربری و حمل بار از تهران به رشت با همکاران ما تماس بگیرید . برای گرفتن نرخ کرایه به روزمی توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند. البته باید توجه داشت که هزینه کرایه باربری از تهران به رشت شامل موارد زیادی میشود. نوع خودرو و تعداد خودرو از جمله آنهاست. در صورتیکه بار و یا اثاثیه تان زیاد نیست می توانید از وانت نیسان استفاده نمایید. توجه داشته باشید اگر به دنبال قیمت های پایین تر در حمل و نقل برون شهری هستید حتما چند روز قبل هماهنگ نمایید. همکاران ما در مجموعه باربری مجیدترابر کمترین نرخ ارسال بار به رشت را برای شما پیدا میکنند.

همچنین برای دریافت قیمت و هزینه دقیق ارسال بار از تهران به رشت، میتوانید با ما در تماس باشید.

این مقاله رو هم حتما بخونید !   باربری و حمل اثاثیه با خاور درکرج

حمل بار از تمام نقاط تهران به رشت

مجیدترابرحمل و ارسال بار از تهران به شهرستان ارائه دهنده خدمات باربری از تهران به رشت و دیگر استان ها و شهر های ایران است. ما از تمام نقاط تهران (شمال-جنوب-مرکز-شرق-غرب) باربری به رشت را داریم.

ما بر تهران تمرکز کرده ایم تا تخصص لازم را کسب کنیم و با دقت بیشتری باربری به شهرستان را انجام دهیم. اگر ارسال بار از تهران به کرج را به ما بسپارید دیگر نگران نخواهید بود مجید ترابر همراه همیشگی شماست.

همچنین برای دریافت قیمت و هزینه دقیق ارسال بار از تهران به رشت، میتوانید با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

 

مجید ترابر، باربری از تهران به تمامی شهرستان های کشور، بویژه رشت، از ارائه دهنده ایمن ترین خدمات باربری و حمل کالا برای شما همشهریان تهرانی را دارد و در کمترین زمان ممکن نوع خودروی درخواستی تان به آدرس مبدا اعزام میگردد.

حمل بار با بیمه باشد و  بیمه دولتی که ضمانت صددرصدی لوازم شما را به شما می‌دهد. با داشتن این بیمه‌نامه دولتی و تحویل گرفتن بارنامه از شرکتی معتبر مانند مجید بار به شما تضمین صددرصدی برای سالم تحویل گرفتن وسایلتان در مقصد داده می‌شود. در صورت آسیب دیدن وسایل به دلیل مشکلات خارج از کنترل ،بیمه‌نامه دولتی تمام خسارت وارد اجتماع را پرداخت خواهد کرد.

شایان ذکر است تمامی افرادی که به دنبال باربری معتبر برای جابجایی بارشان هستند، این سوال را از خود میپرسند که نزدیک‌ترین باربری به من کجاست؟ و چگونه در کمترین زمان ممکن میتوانم از این باربری سرویس بگیرم !

این مقاله رو هم حتما بخونید !   ارسال بار از مامونیه به تمام شهرستان

شما هر جای تهران هستید کافیه با یه تماس با ما در ارتباط باشید.

"حمل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *